2016/01/04

新年 Happy new year.

あけましておめでとうございます。
今年も皆様にとって素敵な一年になりますように。


気がつけばずいぶんブログの更新を怠っておりました。
日本に帰国して早2ヶ月が経ちました。
帰ってからルナさん実家だったり、ルナさん姉の家だったり、僕の実家だったりと家族と過ごす時間が多かったなぁと。

会いたい人挨拶したい人本当に沢山いるのですが年内はなんだかんだばたついて出来ずすみません。

残り日本に滞在するのも1ヶ月と短いのですがひょっこり挨拶に訪れたいと思うので、またよろしくお願いします。

去年は自分のこれから、音楽のこと、トロントでの楽しい生活の反面、音楽活動においては演奏しながら、作曲しながら悩みに悩み続けた一年でしたが、旅の終わりにはどうにか方向なども決まり、今年も楽しい1年になりそうな予感です。

また今年もよろしくお願いします。

A happy new year everybody.
I hope everybody will have a great year!

So, The blog has not been updated for a while.
When I stay with my familly, don't see a Facebook, Twitter, blog etc...

Finally, I found my music way.
I was worry about my music style when I lived in Toronto.

Because I'm singer song writer, but I can sing just japanese.
Tried to sing English, but it didn't stand well with me.

I decided.I'm gonna try to play a instrumental music in Germany this year.
I've got a feeling it's gonna be a wonderful year.

have a great year:)

0 件のコメント:

コメントを投稿